Kutipan Dana Pembinaan Semula Masjid Al-Makmur Sg Lalang

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh,
Masjid Al-Makmur Sg Lalang dalam proses mencari dana untuk pembinaan semula. Bangunan Masjid yang sekarang sudah agak uzur.

Kepada Tuan / Puan yang ingin memberi sumbangan dan sedekah boleh menyumbang untuk pembangunan Masjid Al-Makmur Sg Lalang. Sumbangan Tuan / Puan boleh terus masukkan ke dalam akaun :

JAWATANKUASA PEMBANGUNAN MASJID AL-MAKMUR SUNGAI LALANG.

BANK ISLAM CAWANGAN SG PETANI
02-020-01-004726-0

Jazakumullah-hu-ahsanal-Jaza kepada Tuan / Puan yang menyumbang untuk pembangunan Masjid Al-Makmur Sg Lalang.

Selasa, 8 Mei 2012

Perjumpaan Mesra Bersama AJK Surau-surau Qaryah Sg. Lalang

Alhamdulillah syukur kepada Allah Taala kerana menemukan kita dengan nikmat-nikmat-Nya yang tidak terhingga banyaknya.
Pada hari selasa 08 May 2012 bersamaan 16 Jamadil Akhir 1433 perjumpaan @ perkongsian idea bersama AJK Surau-surau Qaryah Sg Lalang telah di adakan di Masjid Al-Makmur dengan jayanya. Kerjasama dan kehadiran yang di berikan oleh Tuan Pengerusi, Tn Tmb. Pengerusi, Tn Setiausaha dan Tn Bendahari di ucapkan jutaan terima kasih. Program seperti ini insyallah kita akan teruskan dari masa ke semasa untuk lahirkan kerjasama dari semua pihak dalam qaryah Sg Lalang.


Penyatuan fikir, penyatuan hati dan penyatuan maksud untuk melahirkan masyarakat dan generasi yang dapat memberi faedah adalah agenda yang tidak luput sampai ke Hari Qiamat. Dalam usaha untuk melahirkan agenda ini maka selalu berbincang semeja amat di alu-alukan. Harapan kita supaya semua dapat bekerjasama dalam apa-apa urusan. Insya-Allah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan